Yardım

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile Vakkorama iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. 

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İade işlemini nasıl yapabilirim?

    Vakkorama online shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız ile iade edebilir, aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilir, exchange card alabilirsiniz. 

    ÜCRETSİZ İADE 

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile Vakko iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi sadece Vakkorama mağazalarımızdan yapılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir Vakkorama mağazamız bulunmuyor ise, ürünleriniz ile gönderilen iade formunu doldurarak iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde Türkiye'deki size en yakın Vakkorama mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
    Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir Vakkorama mağazamız bulunmuyor ise, iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı Vakkorama Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(parfüm), gıda(Çikolata), abiye, iç giyim ve aksesuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

    İADE GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir.

    İade formunda iade talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade sebebini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve KARGO ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51

    İade Adresi:

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul

    ÖDEME İADELERİ

    Gelen ürün öncelikle Vakkorama tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

    SİPARİŞ İPTAL İŞLEMLERİ 

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan e-posta göndermeniz yeterlidir. 

    ÖNEMLİ NOT

    Vakkorama Kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

    Online sayfamızda OUTLET bölümünden alınan ürünler sadece VAKKO OUTLET mağazalarımızdan değişimi yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.

  • Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

    Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

  • Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?

    Evet, Vakkorama Online Shop’tan satın aldığınız ürünleri hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekletebilirsiniz. Bunun için siparişinizi tamamlarken hediye paketi ve hediye notu seçeneklerini işaretlemeniz ve sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajınızı boş alana yazmanız yeterlidir.

  • Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Kargom ne zaman ulaşır?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü içerisinde talep ettiğiniz adrese teslim edilir.  (Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. )

  • İade ve Değişim Hakkında Bilgi

    İade ve değişim işlemleri, fatura veya değişim kartı eşliğinde teslimat tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde satın alınan mağaza grubundan gerçekleştirilmektedir. Abiye ve aksesuar ürünlerinde, tadilat görmüş ve kullanılmış ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.

  • Mağazalar
     
     
     

  • Exchange Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında sunulmaktadır.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Gift Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızdan satın alabilirsiniz.
    Minimum 100 TL yüklenebilir.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 1 yıldır.
    Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Vakko İletişim Bilgileri

    Vakkora İletişim Bilgileri için tıklayınız. 

    https://www.vakkorama.com.tr/iletisim

  • İade koşulları nelerdir?

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(Parfüm), gıda(Çikolata), abiye, iç giyim ve akseuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

  • Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. 

    Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır. 

    Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. 

  • Garanti prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

    Şikayete konu olan ürünler firmamız tarafından incelenmektedir.

    Üretime dayalı bir hata içerdiği takdirde iadesi alınmaktadır.

    Kullanımla bağlantılı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek kısmından veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

    Sepet sayfasında satın almak istediğiniz ürünlerin hemen altında "Promosyon Kodu Ekle" butonu yer almaktadır. Bu butona tıklayarak açılan alana kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz. Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.

  • Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

    Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir. 

  • Exchange Card nedir?

    Exchange Card mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında değişim kartıdır. Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir. Geçerliliği 3 yıldır. Exchange Card Vakko kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişlerim sayfasından siparişinizin statüsünü kontrol ediniz. Yeni adresinizi iletmek için yardım sayfasındaki "E-Posta Destek" bölümünden destek talebi oluşturabilir veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

    Size en yakın mağazayı https://www.vakkorama.com.tr/magazalar linkinden filtreleme yaparak bulabilirsiniz.

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

  • Yurtdışına teslimatınız var mı?

    Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır.

  • Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

    Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    Vakkorama online shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir.

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi sadece Vakkorama mağazalarımızdan yapılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir Vakkorama mağazamız bulunmuyor ise, ürünleriniz ile gönderilen iade formunu doldurarak iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde Türkiye'deki size en yakın Vakkorama mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
    Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir Vakkorama mağazamız bulunmuyor ise, iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı Vakkorama Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir.
    Mağazada yapılan değişimlerde değişim yapılan ürünün fiyatı, yeni alınan ürünün fiyatından yüksek ise aradaki fark Vakkorama online shop tarafından kredi kartınıza iade yapılır. Ürünün ücretinin yeni alınan üründen düşük olması durumunda aradaki farkı mağaza kasalarından ödeme yapabilirsiniz.

    Vakkorama mağazalarından alınan ürünler Vakkorama online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir.

    İade formunda iade talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade sebebini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve KARGO ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51

    İade adresimiz:

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul


  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

  • Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

    Havale yoluyla ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    https://www.vakkorama.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır.  Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz.

    Vade Farksız 2+4 Taksit
    Vade Farksız 2 Taksit
    Vade Farksız 2 Taksit
    Vade Farksız 2 Taksit
    Vade Farksız 2 Taksit
    Vade Farksız 2 Taksit
  • Vakkorama İletişim Bilgileri

    Vakkorama İletişim Bilgileri için tıklayınız. 

    https://www.vakkorama.com.tr/iletisim

  • Vakkorama Card

    Eğer Vakkorama Card sahibi iseniz, Vakkorama kartınızın tanımlı olduğu telefon numaranızı müşteri ilişkileri aracılığıyla bize iletebilirsiniz. Vakkorama kartınız hesabınıza tanımlanarak tarafınıza bilgi verilecektir.

    Şu an için web sitemiz üzerinden Vakkorama Card başvurusu yapılamamaktadır.

E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0850 215 16 54Pazartesi-Cumartesi : 09:00-18:00