Yardım

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile Vakkorama iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir.

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İade veya değişim işlemini nasıl yapabilirim?

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünün değişim işlemlerini, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız ile birlikte aynı kategorideki mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

    •        Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır.
    •        Mağazalarımızda beğendiğiniz farklı bir ürün veya ürününüze ait farklı bir beden bulunamaması halinde, dilerseniz, Exchange Card alabilirsiniz.(Exchange cardlarımızı yalnızca mağazalarımızda kullanılmakta olup, Online Shop’ta kullanılamamaktadır.)
    •        Bulunduğunuz il ve ilçede ürünü satın aldığınız mağazamız ile aynı kategoride farklı bir mağazamız bulunmuyor ise, kargonuz ile gönderilen iade formunu doldurarak ürünü iade talebiyle adresimize gönderebilirsiniz.
    •        Ürün değişimi için ürünün sevk irsaliyesi,  faturası veya değişim kartı ile birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    •        Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuarlar, "Kendi Eşarbını Tasarla" ve "İsme Özel Eşarp" ürünlerinde iade ve değişim yapılamamaktadır.


    ÜRÜN İADESİ

    Vakkorama Online Shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Kargo ile gönderi yapamamanız durumunda, ürününüzü, satın aldığınız aynı kategorideki mağazalarımızdan herhangi birine teslim edebilirsiniz.  Ürünlerin iade kabul işlemi mağazalarımız, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

    •        Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması,  kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    •        Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuarlar, "Kendi Eşarbını Tasarla" ve "İsme Özel Eşarp" ürünlerinde iade ve değişim yapılamamaktadır.
    •        Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

    İADE GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza arka yüzünde iade- değişim formu bulunan irsaliye ile gönderilmektedir. İrsaliye üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürününe ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine eklenmelidir.

    Ücretsiz Gönderi Kodları :

    •        Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    •        UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51

    İade Adresi :

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul

    •        Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.


    ÖNEMLİ NOT

    •        Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.
    •        Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.
    •        Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.
  • Ödeme seçeneklerim nelerdir?

    Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile yapabilirsiniz.

    •        Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
    •        Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.
    •        3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.
  • Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?

    Evet, Vakkorama Online Shop’tan satın aldığınız ürünleri hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekletebilirsiniz. Bunun için siparişinizi tamamlarken hediye paketi ve hediye notu seçeneklerini işaretlemeniz ve sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajınızı boş alana yazmanız yeterlidir.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    Vakkorama Online Shop sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

    •        Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır. Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz.
    •        Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2+4 taksit
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2 taksit
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2 taksit
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2 taksit
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2 taksit
    Taksit seçenekleri Vade farksız 2 taksit 

  • Ödeme seçeneklerim nelerdir?

    Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile yapabilirsiniz.

    •        Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
    •        Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.
    •        3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.
  • Gift Card Hakkında Bilgi

    Gift Card, Vakkorama mağazalarından satın alabileceğiniz ve sevdiklerinize hediye edebileceğiniz kartlardır.

    •        Minimum 100 TL yüklenebilir.
    •        Güncel kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    •        Geçerliliği 1 yıldır.
    •        Sadece, Vakko Kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir. Online Shop’ta geçerli değildir.
  • Vakko İletişim Bilgileri

    Vakkora İletişim Bilgileri için tıklayınız. 

    https://www.vakkorama.com.tr/iletisim

  • Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizi resimli bir kimlik  belgesi ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.

    Ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açarak ürün içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

    Teslimat sırasında bizzat  adresinizde bulunmamanız halinde, siparişiniz, teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

  • Siparişime ait ürünün stoğu tükenebilir mi?

    Vakkorama Online Shop web sitemiz üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir.  Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek,  müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek bölümünden veya 0 850 215 16 54 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

    Sepet bölümünde satın almak istediğiniz ürünlerin hemen altında bulunan "Promosyon Kodu Ekle" kısmına, kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz.

    •        Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.
    •        İndirim kuponu, başka kampanyalarla birleştirilemez ve kuponunuza tanımlı indirim tutarı/oranı sepetinizdeki indirimsiz ürünlere uygulanır.
  • Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

    Siparişlerimizde kargo seçeneğimiz bulunmamaktadır. Bulunmuş olduğunuz il ve ilçe bilgisine göre UPS Kargo veya Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır.

    Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda;

    Gönderinizin UPS Kargo ile yapılması halinde, kargo görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimatınız gerçekleştirilecektir.

    Yurtiçi Kargo ise ilk teslimattan sonra ikinci kez adresinizi ziyaret etmemektedir. Bu doğrultuda, kargonuzu 3 iş günü içerisinde bulunduğu kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Kargonun teslim alınmaması durumunda, paket tarafımıza iade olarak geri gönderilecektir.

  • Exchange Card nedir?

    Exchange Card, mağazalarımızı iade ve değişim işlemleri için ziyaretiniz sırasında,  iade veya değişim işlemlerinin  yapılamaması halinde, (örneğin; değişim için farklı bir ürün alternatifi beğenmediğinizde veya talep ettiğiniz ürün bedeninin stokları tükendiğinde) sizlere verilen ve ilgili ürünün ücretine ait tutarın yüklenmiş olduğu para kartıdır.

    •        Geçerliliği 1 yıldır.
    •        Güncel kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    •        Exchange Card, yalnızca Vakko kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir. Online Shop’ta geçerli değildir.
  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

  • Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

    Size en yakın mağazamızı aşağıda yer alan link tıklayarak bulabilirsiniz.

    https://www.vakkorama.com.tr/magazalar

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

  • Yurtdışına teslimatınız var mı?

    Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur. 

  • Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

    Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir. Form üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürününe ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine eklenmelidir.

    Ücretsiz Gönderi Kodları :

    •        Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    •        UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51

    İade Adresi :

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul

    • Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.



  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde ise sizlere e-mail kanalıyla bilgilendirme yapılmaktadır.

    İade yapıldıktan sonra tutarın hesaba geçmesi banka tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bankanızdan bilgi talep edebilirsiniz.

  • Vakkorama İletişim Bilgileri

    Vakkorama iletişim bilgilerine aşağıda yer alan link üzerinden ulaşabilirsiniz.

    https://www.vakkorama.com.tr/iletisim

  • İnceleme prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

    Fatura tarihini takip eden 15 ay içerisinde, inceleme talebiyle, satın alındığı mağazaya iletilen her ürün, ürün inceleme birimimize gönderilerek, üretim ve kalite kontrol ekipleri tarafından incelenmektedir.

    •        Ürününüzü, satın aldığınız mağaza kategorisine uygun mağazalarımızdan, faturanız ile birlikte incelemeye gönderebilirsiniz.
    •        Faturası bulunmayan ürünler için inceleme işlemi yapılamamaktadır.
    •        Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iadesi alınmaktadır
    •        Kullanıma bağlı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir
    •        Mağazadan satın alınan ürünler Online Shop’a inceleme için gönderilememektedir. Gönderim yapılması durumunda herhangi bir işlem yapılmadan tarafınıza geri gönderilecektir.
  • Siparişime ait ürünün stoğu tükenebilir mi?
    Vakkorama Online Shop üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir.  Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.
  • Siparişime ait ürünün stoğu tükenebilir mi?
    Vakkorama Online Shop üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir.  Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.
E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0850 215 16 54Pazartesi-Cumartesi : 09:00-18:00