Sıkça Sorulan Sorular
POPÜLER SORULAR
İptal Prosedürü:
Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için siparişlerim sayfasından iptal etmek istediğiniz ürünü seçerek iptal talebinizi iletebilir veya 0 216 454 09 00 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz. Ürünler size ulaştıktan sonra ise iptal işlemi yerine iade işlemi uygulanmaktadır.
İade Prosedürü:
Vakkorama Online Shop'tan aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemlerini mağazalarımızdan, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, kitap / dergi ürünlerinde iade yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır. Satış faturası kurumsal düzenlenen ürün iadelerinde tarafımıza iade faturası düzenlenmesi gerekmektedir. İade faturası düzenlenmeyen ürünlere işlem yapılamamaktadır.
Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
İade Gönderim:
Satın almış olduğunuz ürünü iade etmek istemeniz durumunda "Hesabım > Siparişlerim" sayfası üzerinden ilgili siparişi seçerek iade talebinde bulunabilirsiniz. Ücretsiz iade gönderimi için, iade talebinizi oluşturduktan sonra sistem tarafından size sağlanan bilgiler doğrultusunda, anlaşmalı kargo firmamız aracılığıyla gönderim yapmanız gerekmektedir. Anlaşmalı kargo firmamız haricindeki gönderimlerde kargo ücreti alıcıya ait olup, alıcı ödemeli gönderiler kesinlikle kabul edilmemektedir.
İade Adresi:
Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul
Değişim Prosedürü:
Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır. Ürün değişimi için ürünün sevk irsaliyesi, faturası veya değişim kartı ile birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, kitap/dergi, takı ürünlerinde değişim yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.
ÖNEMLİ NOT :
Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez. Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır. Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.
Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli waybill numarasına hesabım menüsü başlığı altındaki "Siparişlerim " kısmında ilgili siparişinizin üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.
Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Çağrı Merkezi’miz size yardımcı olacaktır.
Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.
Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir.
Vakkorama Card sahipleri;
- Vakkorama Card ile anında ve artan oranlarda indirim kazanırlar,
- Yeniliklerden ve indirimlerden öncelikli haberdar olurlar,
- Vakkorama Card'a özel dönemsel kampanya ve avantajlardan yararlanabilirler,
- Sezon sonu indirimlerinden öncelikli yararlanırlar.
Yıl içerisinde alışveriş tutarınız arttıkça indirim oranınız artacaktır.
Vakkorama, Vakko ve V2K designers’dan yapacağınız;
50.000 - 100.000 TL arası alışverişe %5
100.000 - 200.000 TL arası alışverişe %10
200.000 - 400.000 TL arası alışverişe %15
400.000 - 1.000.000 TL arası alışverişe %20
1.000.000 TL ve üzeri alışverişe %25 indirim oranı kazanabilirsiniz.
Vakkorama Card'ınızı Vakkorama mağazalarından ve online shop üzerinden hesabınıza tanımlayabilirsiniz.
Kartınızı online shop üzerinden tanımlamak için 2 yöntem mevcuttur.
1-) Üyelik adımında ‘’Vakkorama Card programına katılarak özel ayrıcalıklarından, hizmetlerden faydalanmak istiyorum.’’ koşuluna onay vermeniz halinde hesabınıza otomatik tanımlanacaktır.
2-) Vakkorama Card sayfamızda yer alan ‘’Vakkorama Card programına katılarak özel ayrıcalıklardan ve hizmetlerden faydalanmak istiyorum.’’ alanından başvuru yapmanız halinde Vakkorama Card’ınız hesabınıza otomatik olarak tanımlanacaktır.
Yıl içerisinde alışveriş tutarınız arttıkça indirim oranınız da artar.
İndirim dönemlerinde ve indirimli ürünlerde Vakkorama Card ayrıcalığı geçerli değildir. Aksi belirtilmediği takdirde, Vakkorama Card tarafından sunulan avantajlar başka indirim ve kampanyalarla birlikte kullanılamaz.
Vakkorama Card kişiye özeldir, başkası tarafından kullanılamaz veya bir başkasına devredilemez.
Vakkorama Online Shop’tan satın aldığınız ürünleri hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekletebilirsiniz. Bunun için sepet aşamasında hediye paketi seçeneğini işaretlemeniz ve hediye notu bölümüne sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajınızı yazmanız yeterlidir.
Alışverişlerinizi kredi kartı veya debit (banka) kartları ile yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır. 3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.
Vakkorama Online Shop'tan yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf, Advantage, American Express, Miles&Smiles kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır. Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.
Vakkorama Online Shop web sitemiz üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir. Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.
Sepet bölümünde satın almak istediğiniz ürünlerin hemen yanında bulunan "Promosyon Kodu " alanına, kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz. - Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz. - İndirim kuponu, başka kampanyalarla birleştirilemez ve kuponunuza tanımlı indirim tutarı/oranı sepetinizdeki indirimsiz ürünlere uygulanır.
Size en yakın mağazamızı aşağıdaki link tıklayarak bulabilirsiniz.
Fatura tarihini takip eden 15 ay içerisinde, inceleme talebiyle, satın alındığı mağazaya iletilen her ürün, ürün inceleme birimimize gönderilerek, üretim ve kalite kontrol ekipleri tarafından incelenmektedir.
Ürününüzü, satın aldığınız mağaza kategorisine uygun mağazalarımızdan, faturanız ile birlikte incelemeye gönderebilirsiniz. Faturası bulunmayan ürünler için inceleme işlemi yapılamamaktadır.
Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iadesi alınmaktadır Kullanıma bağlı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.
Mağazadan satın alınan ürünler Online Shop’a inceleme için gönderilememektedir. Gönderim yapılması durumunda herhangi bir işlem yapılmadan tarafınıza geri gönderilecektir.
İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile Vakkorama iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.
ÜRÜN DEĞİŞİMİ
Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini Vakkorama mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır.
Kozmetik (parfüm), gıda, abiye, iç giyim, aksesuar ürünlerinde değişim yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.
ÜRÜN İADESİ
Vakkorama Online Shop'tan aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemlerini mağazalarımızdan, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır.
Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda, abiye, iç giyim, aksesuar ürünlerinde iade yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.
Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
İADE GÖNDERİM
Satın almış olduğunuz ürünü iade etmek istemeniz durumunda "Hesabım > Siparişlerim" sayfası üzerinden ilgili siparişi seçerek iade talebinde bulunabilirsiniz.
Ücretsiz iade gönderimi için, iade talebinizi oluşturduktan sonra sistem tarafından size sağlanan bilgiler doğrultusunda, anlaşmalı kargo firmamız aracılığıyla gönderim yapmanız gerekmektedir.
Anlaşmalı kargo firmamız haricindeki gönderimlerde kargo ücreti alıcıya ait olup, alıcı ödemeli gönderiler kesinlikle kabul edilmemektedir.
İade Adresi:
Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul
ÖNEMLİ NOT
Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.
Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır. Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.
Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi Siparişlerim sayfasından iptal etmek istediğiniz siparişi seçerek iletebilir veya 0 216 454 09 00 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Exchange Card, mağazalarımızı iade ve değişim işlemleri için ziyaretiniz sırasında, iade veya değişim işlemlerinin yapılamaması halinde, (örneğin; değişim için farklı bir ürün alternatifi beğenmediğinizde veya talep ettiğiniz ürün bedeninin stokları tükendiğinde) sizlere verilen ve ilgili ürünün ücretine ait tutarın yüklenmiş olduğu para kartıdır.
İade talebinizi oluşturduktan sonra sistem tarafından size sağlanan bilgiler doğrultusunda, anlaşmalı kargo firmamız aracılığıyla gönderim yapabilirsiniz. Anlaşmalı kargo firmamız dışındaki firmalarla yapılan gönderilerde kargo ücreti alıcıya aittir.
İade Adresi:
Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul
Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.
Siparişinizi resimli bir kimlik belgesi ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açarak ürün içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.
Siparişlerimizde kargo seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Bulunmuş olduğunuz il ve ilçe bilgisine göre Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır.
Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda;
Yurtiçi Kargo ilk teslimattan sonra ikinci kez adresinizi ziyaret etmemektedir. Bu doğrultuda, kargonuzu 3 iş günü içerisinde bulunduğu kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Kargonun teslim alınmaması durumunda, paket tarafımıza iade olarak geri gönderilecektir.
Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur.
İnternet mağazamızdan yapacağınız 750 TL ve altı alışverişleriniz için kargo ücreti 39,90 TL'dir. 750 TL üstü alışverişler için kargo ücretsizdir.
Sezon ürünlerinden yapacağınız alışverişlerde, siparişiniz bize ulaştıktan sonra ilk iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Outlet ürünlerinde ise bu süre 5 iş günüdür.
Siparişiniz kargoya verildiğinde, kargo takip numarası, tarafınıza e-posta ile gönderilmektedir. Kargo hareketlerinizi, e-postadaki linke tıklayarak ya da Gösterge Paneli/ Hesabım altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.