Vakkorama

Sıkça Sorulan Sorular

Temizle

POPÜLER SORULAR

İptal & İade Prosedürü Nedir?

İptal Prosedürü:

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için siparişlerim sayfasından iptal etmek istediğiniz ürünü seçerek iptal talebinizi iletebilir veya 0 850 215 16 54 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.Ürünler size ulaştıktan sonra ise iptal işlemi yerine iade işlemi uygulanmaktadır.

İade Prosedürü:

Vakkorama Online Shop'tan aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemlerini mağazalarımızdan, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması,kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, kitap / dergi ürünlerinde iade yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.Satış faturası kurumsal düzenlenen ürün iadelerinde tarafımıza iade faturası düzenlenmesi gerekmektedir. İade faturası düzenlenmeyen ürünlere işlem yapılamamaktadır.

Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

İade Gönderim:

Ürünlerinizi aşağıdaki iade adresine göndermeniz gerekmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarını ve ücretsiz gönderi kodlarını aşağıda bulabilirsiniz.

Fuudy ile teslim alınan aynı gün teslimat siparişleriniz aşağıda yer alan anlaşmalı kargo şirketleri ile gönderilmelidir.

Ücretsiz Gönderi Kodları:

Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081

MNG Kargo İade Müşteri Kodu: 44971313

Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İade Adresi:

Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul

Değişim Prosedürü:

Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır. Ürün değişimi için ürünün sevk irsaliyesi, faturası veya değişim kartı ile birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, kitap/dergi, takı ürünlerinde değişim yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.

ÖNEMLİ NOT :

Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez. Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır. Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.

Teslimat Prosedürü Nedir ?

Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.



Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli waybill numarasına hesabım menüsü başlığı altındaki "Siparişlerim " kısmında ilgili siparişinizin üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.



Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Çağrı Merkezi’miz size yardımcı olacaktır.



Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.



Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir.

Vakkorama Card ayrıcalıkları nelerdir?

Vakkorama Card sahipleri; - Vakkorama Card ile anında ve artan oranlarda indirim kazanırlar, - Yeniliklerden ve indirimlerden öncelikli haberdar olurlar, - Vakkorama Card'a özel dönemsel kampanya ve avantajlardan yararlanabilirler, - Sezon sonu indirimlerinden öncelikli yararlanırlar.

Vakkorama Card indirim oranları nasıl belirlenir?

Yıl içerisinde alışveriş tutarınız arttıkça indirim oranınız artacaktır.

Vakkorama, Vakko ve V2K designers’dan yapacağınız;

10.000 - 30.000 TL arası alışverişe %5

30.000 - 75.000 TL arası alışverişe %10

75.000 - 200.000 TL arası alışverişe %15

200.000 - 400.000 TL arası alışverişe %20

400.000 TL ve üzeri alışverişe %25 indirim oranı kazanabilirsiniz.

Vakkorama Online Shop üzerinden Vakko Card başvurusu yapabilir miyim?

Vakkorama Online Shop’a üyelik işleminizi gerçekleştirdikten sonra Vakkorama Card’ınız hesabınıza otomatik olarak tanımlanacaktır. Yıl içerisinde alışveriş tutarınız arttıkça indirim oranınız da artar.

İndirim dönemlerinde Vakkorama Card ayrıcalığı geçerli midir?

İndirim dönemlerinde ve indirimli ürünlerde Vakkorama Card ayrıcalığı geçerli değildir. Aksi belirtilmediği takdirde, Vakkorama Card tarafından sunulan avantajlar başka indirim ve kampanyalarla birlikte kullanılamaz.

Vakkorama Card’ımı bir başkası kullanabilir mi?

Vakkorama Card kişiye özeldir, başkası tarafından kullanılamaz veya bir başkasına devredilemez.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?

Vakkorama Online Shop’tan satın aldığınız ürünleri hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekletebilirsiniz. Bunun için sepet aşamasında hediye paketi seçeneğini işaretlemeniz ve hediye notu bölümüne sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajınızı yazmanız yeterlidir.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları veya BKM Express ile yapabilirsiniz.  Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.  Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.  3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Vakkorama Online Shop'tan yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf, Advantage, American Express, Miles&Smiles kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır. Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.

Siparişime ait ürünün stoğu tükenebilir mi?

Vakkorama Online Shop web sitemiz üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir. Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.

İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

Sepet bölümünde satın almak istediğiniz ürünlerin hemen yanında bulunan "Promosyon Kodu " alanına, kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz. - Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz. - İndirim kuponu, başka kampanyalarla birleştirilemez ve kuponunuza tanımlı indirim tutarı/oranı sepetinizdeki indirimsiz ürünlere uygulanır.

Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

Size en yakın mağazamızı aşağıdaki link tıklayarak bulabilirsiniz.

https://www.vakkorama.com.tr/magazalar/

İnceleme prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

Fatura tarihini takip eden 15 ay içerisinde, inceleme talebiyle, satın alındığı mağazaya iletilen her ürün, ürün inceleme birimimize gönderilerek, üretim ve kalite kontrol ekipleri tarafından incelenmektedir. 

Ürününüzü, satın aldığınız mağaza kategorisine uygun mağazalarımızdan, faturanız ile birlikte incelemeye gönderebilirsiniz. Faturası bulunmayan ürünler için inceleme işlemi yapılamamaktadır. 

Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iadesi alınmaktadır Kullanıma bağlı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.

Mağazadan satın alınan ürünler Online Shop’a inceleme için gönderilememektedir. Gönderim yapılması durumunda herhangi bir işlem yapılmadan tarafınıza geri gönderilecektir.

Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile Vakkorama iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İade veya değişim işlemini nasıl yapabilirim?

ÜRÜN DEĞİŞİMİ 


Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini Vakkorama mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır. 


Kozmetik (parfüm), gıda, abiye, iç giyim, aksesuar ürünlerinde değişim yapılamamaktadır. Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.




ÜRÜN İADESİ 


Vakkorama Online Shop'tan aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemlerini mağazalarımızdan, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır. 


Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kozmetik (parfüm), gıda, abiye, iç giyim, aksesuar ürünlerinde iade yapılamamaktadır.  Mayo/Bikini alt grup ürünlerinde 14 gün içerisinde hijyen etiketi çıkarılmamış olması kaydıyla iade yapılmaktadır.


Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir. 




İADE GÖNDERİM 


Ücretsiz Gönderi Kodları: 


Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081 




İade Adresi: 


Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul 




Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir. 






ÖNEMLİ NOT 


Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez. 


Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır. Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.


İptal işlemini nasıl yapabilirim?

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi Siparişlerim sayfasından iptal etmek istediğiniz siparişi seçerek iletebilir veya 0 850 215 16 54 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Exchange Card nedir?

Exchange Card, mağazalarımızı iade ve değişim işlemleri için ziyaretiniz sırasında, iade veya değişim işlemlerinin yapılamaması halinde, (örneğin; değişim için farklı bir ürün alternatifi beğenmediğinizde veya talep ettiğiniz ürün bedeninin stokları tükendiğinde) sizlere verilen ve ilgili ürünün ücretine ait tutarın yüklenmiş olduğu para kartıdır. 

İademi hangi adrese göndereceğim?

Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir. Form üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürününe ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir. Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine eklenmelidir. 


Ürünlerinizi aşağıdaki iade adresine göndermeniz gerekmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarını ve ücretsiz gönderi kodlarını aşağıda bulabilirsiniz.


Fuudy ile teslim alınan aynı gün teslimat siparişleriniz aşağıda yer alan anlaşmalı kargo şirketleri ile gönderilmelidir.


Ücretsiz Gönderi Kodları: 


Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081 


MNG Kargo İade Müşteri Kodu: 44971313


UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51


Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.



İade Adresi: 


Vakkorama Online Shop Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul 


Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. 

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi resimli bir kimlik belgesi ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açarak ürün içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir. 

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişlerimizde kargo seçeneğimiz bulunmamaktadır.


Bulunmuş olduğunuz il ve ilçe bilgisine göre Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır. 


Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda; 


Yurtiçi Kargo ilk teslimattan sonra ikinci kez adresinizi ziyaret etmemektedir. Bu doğrultuda, kargonuzu 3 iş günü içerisinde bulunduğu kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Kargonun teslim alınmaması durumunda, paket tarafımıza iade olarak geri gönderilecektir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur.

Kargo ücreti ödeyecek miyim?

İnternet mağazamızdan yapacağınız 750 TL ve altı alışverişleriniz için kargo ücreti 39,90 TL'dir. 750 TL üstü alışverişler için kargo ücretsizdir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.