TASCHEN
All-American Ads of the 70s
1.495,00
Ürün Açıklaması
Televizyondan hem etkilenen hem de onun gölgesinde kalan 1970'lerin Amerikan basılı reklamları, altmışlı yıllardaki emsallerinin tipik özelliği olan cesur, grafik biçimlerden ve ince mesajlardan uzaklaştı. Daha gerçekçi 70'ler reklamları, yüksek sesle ve konuya odaklı televizyon reklamlarına alışmış bir halkın dikkatini çekmeyi amaçlıyordu. Geniş bir kitleyle en iyi şekilde nasıl iletişim kuracaklarını keşfetme çabasıyla, pazarlama uzmanları odak gruplarını öfkeli bir kararlılıkla incelediler ve böylece "kız kardeşler erkek kardeşlerden farklıdır" gibi, bir Afrika-Amerikan saç ürünü için kullanılan slogan gibi aptallaştırılmış mücevherler ürettiler. Ancak on yılın sonuna doğru basılı reklamlar toparlanmaya başladı, daha küçük yayınlarda dikkatlice seçilmiş yerleşimlerle hedef kitlelere odaklandıkça özgünlük ve yaratıcılık kazandı. Hippi sonrası, televizyona takıntılı bir ülkede kitle kültürünün yayılmasına dair büyüleyici bir çalışma olan bu önemli kitap, 70'lerdeki reklamcılığa dair kapsamlı ve nostaljik bir genel bakış sunuyor.
Ürün Özellikleri
- ÜRÜN KODU:
- MARKA:
- TEMA:
- ORİJİNAL ÜRÜN KODU:
- MATERYAL:
- EN:
- BOY:
- YÜKSEKLİK:
- AĞIRLIK:
- SAYFA SAYISI:
İade & Değişim
Bu üründe değişim veya iade yapılmamaktadır.