Vakkorama
Vakkorama1Vakkorama2Vakkorama3Vakkorama4Vakkorama5Vakkorama6Vakkorama7Vakkorama8Vakkorama9Vakkorama10Vakkorama11
TASCHEN

All-American Ads of the 40s

1.495,00
Ürün Açıklaması
On yılın başında Amerika savaştaydı. Vatanseverlik günlük yaşamın ayrılmaz bir parçasıydı ve bu duygu reklamlarda da yansıtılıyordu. Amerika 1945'te II. Dünya Savaşı'nın karanlığından zaferle çıkarken, dönemin ekonomik patlaması yaşam kalitesinde, aşırılıkta ve tüketicilikte en dramatik yükselişi başlattı. Savaşın sonu ayrıca Amerikan halkına benzeri görülmemiş bir gurur ve refah getirdi ve hiçbir şey o dönemin reklamlarından daha fazla tüketicilik ve ilerleme dalgasını yansıtamaz. Harcama gücü on yılın ikinci yarısında önemli ölçüde arttı, bol miktarda iş ve daha yüksek ücretler vardı. Yeni GI Bill nedeniyle, savaştan dönen gazilere ilk kez uygun fiyatlı konut sağlandı. İnsanlar Amerikan Rüyası fikrini benimsemeye hazırdı. Eğlenceden seyahate ve otomobillere, alkolden tütüne, modadan güzelliğe ve yiyecek ve içeceğe kadar her şey yüksek talep görüyordu ve ulaşılabilirdi. Bu dönem, reklam verenlerin yıllardır uygulanan kısıtlamalardan kurtulan bir nüfusun ihtiyaçlarını karşılamaya çalışmasıyla satın almanın kapılarını açtı. Jim Heimann tarafından düzenlenen bu ilgi çekici koleksiyon, 1940'larda Amerikan yaşamının ve reklamcılığının çılgın, canlı ve parlak dönemine dalıyor.
Ürün Özellikleri
  • ÜRÜN KODU:
  • MARKA:
  • TEMA:
  • ORİJİNAL ÜRÜN KODU:
  • MATERYAL:
  • ÜRÜN GRUBU DETAYI:
  • EN:
  • BOY:
  • YÜKSEKLİK:
  • AĞIRLIK:
  • SAYFA SAYISI:
İade & Değişim

Bu üründe değişim veya iade yapılmamaktadır.