Yardım

  • Ödeme seçeneklerim nelerdir?

    Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile yapabilirsiniz.

    •        Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
    •        Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.
    •        3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.
  • Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizi resimli bir kimlik  belgesi ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.

    Ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açarak ürün içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

    Teslimat sırasında bizzat  adresinizde bulunmamanız halinde, siparişiniz, teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

  • Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

    Siparişlerimizde kargo seçeneğimiz bulunmamaktadır. Bulunmuş olduğunuz il ve ilçe bilgisine göre UPS Kargo veya Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır.

    Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda;

    Gönderinizin UPS Kargo ile yapılması halinde, kargo görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimatınız gerçekleştirilecektir.

    Yurtiçi Kargo ise ilk teslimattan sonra ikinci kez adresinizi ziyaret etmemektedir. Bu doğrultuda, kargonuzu 3 iş günü içerisinde bulunduğu kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Kargonun teslim alınmaması durumunda, paket tarafımıza iade olarak geri gönderilecektir.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

  • Yurtdışına teslimatınız var mı?

    Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur. 

  • Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

    Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0850 215 16 54Pazartesi-Cumartesi : 09:00-18:00