Yardım

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz UPS ile Vakkorama'ya ulaştırmanız gerekmektedir. 

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İade işlemini nasıl yapabilirim?

    Vakkorama online shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay ) içerisinde faturanız ile iade edebilir, aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilir, exchange card alabilirsiniz. 

    ÜCRETSİZ İADE 

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz UPS ile Vakko'ya ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

    Geri göndereceğiniz ürünler için 444 00 33 nolu telefondan UPS kurye rezervasyonu yapabilirsiniz. 

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünü Vakkorama Kuruluşlarına ait mağazalarda değişim yapabilir, iade edebilirsiniz. 

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı Vakkorama Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(Parfüm), gıda(Çikolata), abiye, iç giyim ve akseuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

    İADE /DEĞİŞİM GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza iade/ değişim formu ile gönderilmektedir.

    İade / Değişim formunda iade ya da değişim talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade/değişim sebebini, değişim yapmak istiyorsanız da ilgili barkodun karşına yeni istenilen ürünün barkodunu ve bedenini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade/ değişim formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade / değişim etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve UPS ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    İade Adresi:

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul

    ÖDEME İADELERİ

    Gelen ürün öncelikle Vakkorama tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

    SİPARİŞ İPTAL İŞLEMLERİ 

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan mail atmaniz yeterlidir. 

    ÖNEMLİ NOT

    Vakkorama Kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

    Online sayfamızda OUTLET bölümünden alınan ürünler sadece VAKKO OUTLET mağazalarımızdan değişimi yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.

  • İade ve Değişim Hakkında Bilgi

    İade ve değişim işlemleri, fatura veya değişim kartı eşliğinde bir ay içerisinde satın alınan mağaza grubundan gerçekleştirilmektedir. Abiye ve aksesuar ürünlerinde, tadilat görmüş ve kullanılmış ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.

  • Exchange Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında sunulmaktadır.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • İade koşulları nelerdir?

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(Parfüm), gıda(Çikolata), abiye, iç giyim ve akseuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek kısmından veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Exchange Card nedir?

    Exchange Card mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında değişim kartıdır. Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir. Geçerliliği 3 yıldır. Exchange Card Vakko kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    Vakkorama online shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. Değişim yapılacak ürünlerin fiyatları arasında fark olması durumunda değiştirilmek istenen ürün iade alınır ve yeni istenen ürün için tekrar sipariş verilmesi gerekmektedir. Değişim işlemi için değişim yapmak istediğiniz ürünü orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte geri göndermeniz gerekmektedir. Değişim istediğiniz ürünü göndermeden önce  Bize Ulaşın (https://www.vakkorama.com.tr/bize-ulasin ) kısmından mesaj konusunu "Sipariş Hakkında" olarak seçerek sipariş numarasını ve  değişim yapmak istediğiniz ürünlerin ürün kodlarını bildirmeniz gerekmektedir.

    Vakkorama online shop sitesinden alınan ürünler ürün gammı uygun olduğu takdirde Vakkorama mağazalarından değişim işlemi yapılabilir. Mağazada yapılan değişimlerde  değişim yapılan ürünün fiyatı , yeni alınan ürünün fiyatından yüksek ise aradaki fark Vakkorama online shop tarafından kredi kartınıza iade yapılır. Ürünün ücretinin yeni alınan üründen düşük olması durumunda aradaki farkı mağaza kasalarından ödeme yapabilirsiniz.

    Vakkorama mağazalarından alınan ürünler Vakkorama online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünleriniz tarafınıza iade/ değişim formu ile gönderilmektedir.

    İade / Değişim formunda iade ya da değişim talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade/değişim sebebini, değişim yapmak istiyorsanız da ilgili barkodun karşına yeni istenilen ürünün barkodunu ve bedenini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade/ değişim formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade / değişim etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve UPS ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    İade adresimiz:


    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul


  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0 216 454 08 00Pazartesi-Cumartesi : 10:00-19:00