Yardım

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile Vakkorama iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir.

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İade veya değişim işlemini nasıl yapabilirim?

    COVID-19 BİLGİLENDİRME

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. 14 Nisan 2020 tarihinden itibaren olan online siparişlerinizin iade süreleri 60 gün olarak belirlenmiştir. Satın aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 60 gün (2 ay) içerisinde faturanız ile birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz.


    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    Vakkorama Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini mağazalarımız tekrar satışa açıldığında mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

    Web Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır.

    Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuar ürünlerinde değişim yapılamamaktadır.


    ÜRÜN İADESİ

    14 Nisan 2020 tarihinden itibaren Vakkorama Online Shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 60 gün (2 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemlerini mağazalarımız tekrar satışa açıldığında mağazalarımızdan, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

    Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması,  kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

    Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuar ürünlerinde iade yapılamamaktadır.

    Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.



    İADE GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza arka yüzünde iade- değişim formu bulunan irsaliye ile gönderilmektedir. İrsaliye üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürününe ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine eklenmelidir.


    Ücretsiz Gönderi Kodları:

    Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51


    İade Adresi:

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.


    ÖNEMLİ NOT

    Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakkorama Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.
    Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.
    Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek bölümünden veya 0 850 215 16 54 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Exchange Card nedir?

    Exchange Card, mağazalarımızı iade ve değişim işlemleri için ziyaretiniz sırasında,  iade veya değişim işlemlerinin  yapılamaması halinde, (örneğin; değişim için farklı bir ürün alternatifi beğenmediğinizde veya talep ettiğiniz ürün bedeninin stokları tükendiğinde) sizlere verilen ve ilgili ürünün ücretine ait tutarın yüklenmiş olduğu para kartıdır.

    •        Geçerliliği 1 yıldır.
    •        Güncel kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    •        Exchange Card, yalnızca Vakko kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir. Online Shop’ta geçerli değildir.
  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir. Form üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürününe ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine eklenmelidir.

    Ücretsiz Gönderi Kodları :

    •        Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    •        UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51

    İade Adresi :

    Vakkorama Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul

    • Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.



  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakkorama'nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde ise sizlere e-mail kanalıyla bilgilendirme yapılmaktadır.

    İade yapıldıktan sonra tutarın hesaba geçmesi banka tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bankanızdan bilgi talep edebilirsiniz.

E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0850 215 16 54Pazartesi-Cumartesi : 09:00-18:00