Yardım

  • Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Kargom ne zaman ulaşır?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü içerisinde talep ettiğiniz adrese teslim edilir.  (Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. )

  • Mağazalar
     
     
     

  • Gift Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızdan satın alabilirsiniz.
    Minimum 100 TL yüklenebilir.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    Vakkorama kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Garanti prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

    Şikayete konu olan ürünler firmamız tarafından incelenmektedir.

    Üretime dayalı bir hata içerdiği takdirde iadesi alınmaktadır.

    Kullanımla bağlantılı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.

  • İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

    Sepet sayfasında satın almak istediğiniz ürünlerin hemen altında "Promosyon Kodu Ekle" butonu yer almaktadır. Bu butona tıklayarak açılan alana kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz. Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.

  • Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

    Size en yakın mağazayı https://www.vakkorama.com.tr/magazalar linkinden filtreleme yaparak bulabilirsiniz.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    Vakkorama online shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. Değişim yapılacak ürünlerin fiyatları arasında fark olması durumunda değiştirilmek istenen ürün iade alınır ve yeni istenen ürün için tekrar sipariş verilmesi gerekmektedir. Değişim işlemi için değişim yapmak istediğiniz ürünü orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte geri göndermeniz gerekmektedir. Değişim istediğiniz ürünü göndermeden önce  Bize Ulaşın (https://www.vakkorama.com.tr/bize-ulasin ) kısmından mesaj konusunu "Sipariş Hakkında" olarak seçerek sipariş numarasını ve  değişim yapmak istediğiniz ürünlerin ürün kodlarını bildirmeniz gerekmektedir.

    Vakkorama online shop sitesinden alınan ürünler ürün gammı uygun olduğu takdirde Vakkorama mağazalarından değişim işlemi yapılabilir. Mağazada yapılan değişimlerde  değişim yapılan ürünün fiyatı , yeni alınan ürünün fiyatından yüksek ise aradaki fark Vakkorama online shop tarafından kredi kartınıza iade yapılır. Ürünün ücretinin yeni alınan üründen düşük olması durumunda aradaki farkı mağaza kasalarından ödeme yapabilirsiniz.

    Vakkorama mağazalarından alınan ürünler Vakkorama online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

  • Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

    Havale yoluyla ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    https://www.vakkorama.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

    Vade farksız 2 taksit veya vade farksız 2 + 5 taksit imkanı
    Vade farksız 3 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit

  • Vakkorama İletişim Bilgileri

    Vakkorama İletişim Bilgileri için tıklayınız. 

    https://www.vakkorama.com.tr/iletisim

  • Vakkorama Card

    Eğer Vakkorama Card sahibi iseniz, Vakkorama kartınızın tanımlı olduğu telefon numaranızı müşteri ilişkileri aracılığıyla bize iletebilirsiniz. Vakkorama kartınız hesabınıza tanımlanarak tarafınıza bilgi verilecektir.

    Şu an için web sitemiz üzerinden Vakkorama Card başvurusu yapılamamaktadır.

E-posta DestekVakkorama Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0 216 454 08 00Pazartesi-Cumartesi : 10:00-19:00